Kampanie PPC dla Ceneo.pl
Rozwój i prowadzenie kampanii Google Adwords dla Ceneo.pl
Ceneo jest jednym z największych serwisów e-commerce na rodzimym rynku i największą porównywarką cen. W ramach serwisu prezentowanych jest ponad 5 mln produktów z 4500 sklepów. Ceneo każdego miesiąca odwiedza ponad 4 mln użytkowników.
Głównym celem mojej współpracy z Ceneo.pl było stałe zwiększanie płatnego ruchu z Google.pl, przy szczególnym nacisku na zwrot z inwestycji w reklamę. Zaproponowane przeze mnie rozwiązania zaowocowały powstaniem narzędzi automatyzujących pracę nad rozwojem kampanii PPC oraz wspierających ich optymalizację.
Nasza współpraca trwała nieprzerwanie 4,5 roku. Prowadzenie przez tak długi okres jednej z największych kampanii reklamowej w Polsce, zarządzanie setkami tysięcy słów kluczowych i grup reklam – było dla mnie bardzo ważnym doświadczeniem i wpłynęło w znaczącym stopniu na zwiększenie moich kompetencji w zakresie marketingu w wyszukiwarkach.
Referencje >>
<< Portfolio