Kampanie reklamowe dla Sales Intelligence S.A.
Sales Intelligence jest spółką dostarczającą sklepom internetowym klientów w modelu performance marketingu. Dysponuje ona dużą liczbą informacji o tendencjach zakupowych klientów – dotyczy to aż 8 mln ofert, które wystawione są na rynku poprzez 400 współpracujących wydawców. Spółka w czasie rzeczywistym jest w stanie określić tendencje zakupowe i dostarczyć je do e-commerce.
W ramach współpracy z Sales Intelligence S.A. prowadziłem kampanię wizerunkową firmy. Zarządzałem bieżącą promocją w Google Ads porównywarki cenowej, należącej do spółki, skupiając się na realizacji celów przychodowych z reklamy w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej Google.W ramach współpracy stanąłem przed dużym wyzwaniem. Gdy Google dopuściło porównywarki cenowe do programu Google Shopping, musiałem przygotować strategię wdrożenia i schemat bieżących optymalizacji ponad 400 kampanii produktowych prowadzonych w ramach konta CSS dla sklepów porównywarki cenowej. Miałem zaledwie kilka miesięcy na rozkręcenie reklamy w Zakupach Google od zera. Opracowałem plan i metody optymalizacyjne, z pomocą programistów opracowaliśmy najlepsze metody tworzenia feedów produktowych, a także specjalne panele z danymi kampanii oraz przygotowaliśmy automatykę wspomagającą proces zakładania nowych kont oraz zarządzania nimi. Poprzez wiele szkoleń przygotowałem zespół specjalistów SEM do skutecznej optymalizacji kampanii produktowych.
Finalnie – osiągnąłem sukces i zrealizowałem cele, a efekty kampanii przerosły wstępne oczekiwania, co pozwoliło spółce inwestować po kilkaset tysięcy zł miesięcznie w reklamę produktową.
Referencje >> << Portfolio