Adspark.pl Marcin Świątkowski

Przeczytaj zanim napiszesz do mnie

 

Zanim napiszesz do mnie – zapoznaj się z poniższymi ogólnymi zasadami jakimi kieruję się w mojej pracy i przykładowymi formami współpracy. Pamiętaj jednak, że do każdego zlecenia i klienta podchodzę w indywidualny sposób, tak dostosowując formę współpracy, aby była najlepsza w stosunku do oczekiwań i specyfiki biznesu.

 

 

Minimalne budżet miesięczny na kampanie, którymi się zajmują zaczynają się od 1000zł netto (nie wliczając kosztów obsługi), najlepiej z opcją zwiększania wydatków, w przypadku gdy prowadzone przeze mnie kampanie będą zwiększać dochody Twojej firmy.

W początkowej fazie współpracy poznaję specyfikę Twojego biznesu i strony internetowej oraz wymagania odnośnie kampanii reklamowej, rozpoznając ewentualne problemy mogące mieć wpływ na jej rentowność. Po tej analitycznej fazie - proponuję konkretne rozwiązania reklamowe mające największą szansę na zwrot z inwestycji. Po osiągnięciu akceptowalnej przychodowości kampanii, proponuję następne działania, mające zwiększyć przychody.

Na swoją wiedzę pracowałem ciężko przez 11 lat i cenię swoje umiejętności, które pozwalają realizować różne cele kampanii reklamowej klientów. Z tego też względu nie jestem najtańszy na rynku. Jeżeli Tobie również zależy na w pełni profesjonalnej obsłudze, indywidualnym podejściu i dobrym kontakcie oraz spełnianiu oczekiwań wobec kampanii - będzie nam się doskonale współpracować.

Nasze działania przyniosą najlepsze efekty, jeżeli będziemy wspólnie poważnie zaangażowani. Jeżeli wysyłam wytyczne dotyczące strony, wdrożeń kodu konwersji, poprawek treści na stronie czy w feedzie produktowym itp. – wymagam konkretnego działania i informacji po dokonanych wdrożeniach. Ich brak to niepotrzebne utrudnianie mojej pracy, co pośrednio przekłada się na wyniki kampanii, zatem szkodzi także Twojemu biznesowi.

Wszelkie zmiany na koncie Google Ads, jakie chcesz wprowadzić samodzielnie lub poprzez inne osoby w Twojej firmie, musisz najpierw skonsultować ze mną. Nie mogę brać odpowiedzialności za działania dokonane poza moją kontrolą, które mogą mieć wpływ na efektywność kampanii.

 

Rozliczenia

 

Rozliczam się w systemie miesięcznym. Wystawiam faktury VAT. Oczekuję terminowości w opłacaniu faktur. W pierwszych dniach każdego miesiąca otrzymasz ode mnie podsumowanie działań reklamowych i analizę uzyskanych wyników.

W pierwszej fazie współpracy przeważnie rozliczam się za roboczogodziny, w tym wliczona jest praca dot. analizy serwisu i oferty, dobór słów kluczowych pod reklamę i przygotowanie struktury kampanii wraz z reklamami, konieczne konfigurowanie konta, łączenia, współpraca przy stworzeniu feeda produktowego itp.. Przeważnie jest to od kilku do kilkunastu godzin niezbędnej pracy, którą trzeba włożyć przed startem kampanii.

To jednak przeważnie jednorazowy koszt.

Później przez kilka miesięcy możemy rozliczać się na zasadzie prowizji od kosztów kampanii. Im wydatki większe, tym prowizja może być mniejsza. W późniejszym okresie istnieje opcja rozliczania się w sposób hybrydowy: prowizja od wydatków + ustalona prowizja od przychodów z reklamy.

---

Jeżeli rozumiesz powyższe zasady i odpowiadają one Tobie, serdecznie zapraszam do kontaktu, a dokładniej omówimy szczegóły naszej współpracy.